Keskiviikkona käytiin Juhan kanssa grillaamassa Nuunulla Juholla.Voi että kun Nuunu teki ihania vartaita meille ja se venäläinen kasteike...Mmmmm...mnälkä tulee kun vain ajatteleekin taas niitä ruokia!!Paitsi silloin keskiviikko iltana oli niin ähky,että ruuan ajatteleminebnkin sai jo huonon olon :D Nuunulta ja Juholta kun lähdettiin yhden kaverin mökille,joka on saaressa!!Hauskaa oli  sieläkin :) Mutta siellä tuli ennemmän tuo nestemäinen ravinto tutuksi ;)
Eilen olin myös töissä siivous talkoissa...Kotiin pääsin eilen noin 23.30.Menoa on riittänyt taas iihan hyvin,mutta hauskaakin on ollut :)

Olin myös hammaslääkäriissä keskiviikkona,takahampaastani lohkesi palanen.Se paikattiin,ja poskeni on edelleen turvoksissa ja kipeä.Olen yrittänyt soittaa hammaslääkäriin,mutta olen vain jonossa...
Mutta moni  on sanonnut,että ei tämä ole normaalia ole,kun on edelleen poski iihan turvoksissa!Syöminen sattuu ja hymyileminen sattuuu!!

Kohta mulle tulöee hammaslääkäri pelko....

Nyt yritän taas soittaa Hammaslääkäriin...Kirjoittelelln myöhemmin lisää...