Kävin eilen katsomassa kummipoikaaani ja hänen pikkusiskoaan,joka syntyi 2.4.2011.
Voi,että kun toinen oli niin suloinen! <3 Niin ihanan pieni!!Antonikin tuntui olevan ylpeä pikkusiskostaan :) Olin päässyt ovesta sisään,Antoni tulee eteiseen vastaan ja sanoo ylpeällä äänellä:Minulla on pikkusisko!Ja kun Antoni sitten näytti pikkusiskoaan minulle,joka oli Niinan sylissä ( Niina on Antonin ja "pömppiksen" äiti,sekä minun paras kaverini! ) niin hymy tuli pienen pojan kasvoille :)

Ainoa huono puoli siinä oli,että mulle tuli aivan kamala vauva kuume!"pömppis" oli niin ihana pitää sylissä,oli niin pieni ja suloinen!!

Mutta ehkä nyt pitää yrittää saada ajatuksia muualle... :D 

Tässä on kuva uudesta lehmästäni,josta viimeksi puhuinkin :)




 Toisesta sarvesta puuttuu palanen,mutta ei onneksi näy hyvin! :) 

Eilen tuli siivottuakin...Siivosin koko huushollin!!Imuroin ja pesin lattiat,imuroin myös sohvat,en ees tiedä mistä moinen siivous vimam mulle tuli :D Niin ja sitten pesin veilä koneellisen pyykkiä!!Juha teki sillä aikaa ruokaa mielle...Ja tuli muuten hyvää ruokaa :P
Syöttiin riisiä,seinikanakastiketta + chillikastiketta!Juha tekee oikeastaan nytkin ruokaa :P Vaikka minä oon kokki ammattiltani,niin kyllä Juha osaa laittaa paremmin ruokaa kuin minä :) Siks se saakin tehdä sen :P

Mutta nyt...Taidan mennä pistään taas pyykkikoneen pyörimään ja sitten kohta voisi mennä syömään,tulee keittöstä niin iihana ruuan tuoksu,että tulee vesi oikein kielelle :P