nyt on viikonloppu ohi ja paluu arkeen...Huoh!!
Johan olikin viikonloppu :D perjantai ilta menikin töissä aika hyvin,launtaina olin sitten vapaallla...Käytiin Juhan kanssa teivon raviradalla,kun sielä oli joku ihme tapahtuma ( en nyt musita mikä se oli :D ),rompetori oli seil ainakin...Ei seiltä kyllä mitään löytynyt..NO Juha nyt osti itselleen2merkkiä upseerin takkia varten,niitä kun sillä ei ollut :) upseerin takki on siiis taas ladakerhoa varten :) Mä laitan kuvan niistä tänne kyllä jossain vaiheessea...Sitten varmaan kun on joku ladakerhon kokoontuminen ohi,niin seiltä tulee kuvaa ;) 
Ai niiin...Launtaina tuli myös käytyä Tampereella Pakkahuonella kattomassa kotitelloisuuden keikkaa,mä olin kuskina kylläkin :D Mukana oli Juha,Mika ( Juhan veli ) ja Miia ( Juhan veljen tyttöystävä ) . Keikan jälkeen mentiin sitten käymään baarissakin tamperella,pedros pubissa,josta mukaan "tarttui" yksi DJ :D Ollaan nähty se pari kertaa baareissa ( Venttiilissä ja just pedrossa ),No Dj sitten lähti miejän mukaan mielle,jossa me pidettiin omat bileet :D Mentiin vasta aamu 7 aikaan nukkumaan...ja musiikki soi :DD DJ otti meinaan omat mööbelit mukaan :D Mulla oli sitten mukava sunnuntai päivä töissä xD olin meinaan vielä piitkässä vuorossa...10tuntia töisssä ja väsytti ekan tunnin jälkeen niin pirusti :D Mutta joo... :D Kyllä se päivä siitä sitten onneksi meni :) 

Jos sitä vaikka sitten huomenna vähän vielä siivoilisi...Jos vaikka saisin sen verran itsestä irti että imuroisi koko kämpän ja sohvat...Mutta sen näkee huomenna :D Huomenna on kuitenkin kanssa työpäivä edessä :) 

Mutta nyt nukkumaan,Juhan kainaloon! :) <3
KAUNIITA UNIA!!Oman kullan kuvia! ;)