Nyt on laiskuus iskennyt ja pahasti!!Mitään järkevää ei oo jaksanut tehdä...Huoh...Piti siivotakin eilen...No me käyttiinkin katsomassa kummipoikaamme ANtonia,Niinaa,eli minun parasta ystävääni, ja Ristoa,joka on Niinan mies ystävä :D Niinakin voi aika paksusti veilä :) Niille on siis toinen muksu tulossa...Näin eilen myös Saria!!<3 Ja Arttua!! <3 Arttu on kyllä aivan iihana pieni mies!!oikee sydänten valloittaja :) Niinkun Antonkin! :) <3

Alkaa vaan vauvakuume tuleen taas pian...Ei auttaisi vaan tulla...Mä en kuitenkaan iihan vielä vauvaa itselleni halua...Tai no......Joo ei!!Nyt mun pitäää rauhoittua!!Hengitä sisään,hengitä ulos....

Joo...Nyt taisi pää sekoo multa loppulisesti :D

pitäisköhän sitä alkaa siivoon nyt??Ettei käy niinkun eilen kävi.. :D Mä olin Juhan vieressä sohvalla7aikaan pötköttämässä,sitten nukahdin :D Juha tyhjensi pesukoneet ( astianpesukonen ja pyykkikone ) sillä aikaa kun mä nukkuin,sitten heräsin siinä joskus puol 11 :D Sitten käytiinkin ydhellä kaverilla...Nukkuun pääsin joskus tossa puol2 varmaan :D
Ehkä mä istun vielä hetken täs koneella kuitenkin :P