Töissä oli aikamoista...Aika meni kuin siivillä!!
Vapaa-valinnasta ei oikein löytynyt mitään erikosita,paitsi Juha näytti mulle sellaisen kivan lehmän,joka mun oli sitten iihan pakko ostaa :) 
minä kun keräilen kaikkea lehmäaiheista ;) Voisin itse asiassa laittaa kuvia tänne niistä jossain vaiheessa...

 

Siinä sitten on mun kaikki lehmäpehmoleluni :)

 

 

.

 

 

Takarivissä,tuo ruskea lehmä on uusin :) Sen nimi on Rusko ;) Sitten tuo vaalenapunainen,on Ilona Mullikka,Sitten tuo musta iso,jolla on kukka ahterissa on Kukka :) Ruskon veiressä on Apsi Lehmä(nimi tulee siitä että se on ABC:ltä ostettu :) ) Apsin edessä on Pusu ( eli se Lehmä joka pitää,sydäntä sylissään :) ) pusun vieressä oikealla puolella on söpö! Ilonan edessä on haukku,nimi tulee siitä että se on oikeesti koiran lelu :D Sittten viimeisenä on tuo pienin lehmä,joka istuu Ruskon edessä ja pusun vasemmalal puolella...Sen nimi on Saatanan lehmä :D Nimen selitys on pisin,siksi jätin sen viimeiseksi :) Eli mä olin aloittanut jo kerään lehmä pehmoleluja kun Juhan veli Mika ja Mikan tyttöystävä,Miia olivat tulossa mielle veittämään viikonloppua,Miia sitten laittoi minulle veistiä,että lähdettiin nyt tulemaan tästä Auran ABC:ltä sinne päin,yksi saatanan lehmäkin änkesi mukaan! :) Siinä on oikeastaan kaikki oleellinen asiasta :) ELi viimeinen on tosiaan Saatanan lehmä :) Se on kyllä kaikkista suloisin lehmäkin joka minulal oikeastaan on :) Tai no..Kaikkihan ne yhtä suloisia on! :) <3
Seuraavaksi voisin sitten varmaankin laittaa kuvan,mun lehmämukeista ja laseista ;) Mutta sitä nyt saa odottaa ainakin veilä jonkun aikaa :) siihen samaan kuvan voisin kyllä laitttaa kanssa mun Lehmä  avaimen perät...Eipä mulla sitten muuta lehmää taida ees olla :) ainakaan veilä ;) 

 

Nyt tuli ainakin kerrottua osa mun harrastuksesta,tai keräilyistä :) 
Sen verran voin nyt vielä sanoo,että keräilen myös nalle puh krääsää :D Sitä mää en nyt oikeastaan enään niin plajoo kerää...Riippuu iihan siitäkin mitä löytyy :) Nalle puh pehmoleluja,en kyllä enään kerää :) Niistä mulla löytyy jo kaikki sellaiset mitä haluun :) 

Niistäkin voin laittaa kuvaa jossain vaiheessa :)

Mutta nyt taidan mennä...Tulikin kirjoitettua pitkästi nyt...Mutta parempi niinkin :)
KAUNIITA UNIA KAIKKILLE!! :)