Ai,että kun oli eilen illalla/yöllä ihanaa nukkuu taas Juhan vieressä :) 
Vaikka Juha olikin vaan perjantaista-sunnuntaihin sielä Turussa,niin oli kyllä mukavaa saada taas kulta kotiin :)
kohta pitää alkaa valmistauttuun töihin menoon...Se olisi töitä sitten 15.30-22,huomenna ja keskiviikkona sama juttu...Sitten viimeistään keskiviikkona pitäisi hakee oikee ajokortti,tai no...Se ensimmäisen vaiheen ajokortti!Menee toi paperinen ajokortti umpeenkin kohta! :S menee keskiviikkona,ennen sitä siis on pakko hakee kortti :) 
Suunnitellin eilenkin kaikkea kivaa taas :D Suunnittelin että tilaan meille unisiepparin makkariin sängyn yläpuolelle ja lähden ikeaan ostaan uudet verhot makkariin :P Pitää vaan nyt ensin kattoo kun töihin pääsee että miten mä oon ees töissä.Onkin paljon helpompi alkaa suunnitelemaan taas reissuja paremmin kun tietää miten on töissä :)
Nyt on jotenkin sellainen tunne,että pitää lähtee käymään vapaa-valinassa ostoksilla :) Sieläkin kun on ne alennukset ja ne...on meinaan sellainen tunne nyt,että mä löydän vapaa-valinnasta jotain mitä oon halunnut jo pitkään :) Eli nyt pitää sanoo Juhalle että me lähdettään nyt vapaa-valintaan :) Mä voin tulla illalla,jos jaksan,niin kertoon löysinkö mä vapaa-vallinasta yhtään mitään!! :P

En muuten eilen illalla enään kirjoittanut,koska alettiin Juhan kanssa kattoon 24 :D Meillä on 24 maratooni menossa :) ollaan nyt kolmannessa tuotanktokaudessa...Suunnilleen puolesssa välissä :) 

Mutta nyt lopettelen tältä kertaa ainakin :) Ehkä illallla lisää :)