Mä ajattelin tehdä oman blogin,nyt vihdoista viimein,siitä oonkin  jo pitkään haaveillut...Nyt sitten päätin tehdä...Joo kello on 4,melkein puoli 5 aamuyöllä...Parhaat ideat syntyy aina yöllä :) Eikös se niin mene?

 

 En tiiä kyl oikein mitäköhän mun tähän pitäisi ees nyt kirjoitta...No joo... Jospa mää sitten kerron jotakin pientä ainakin :)

 

 

 Oon 22w neitokainen,täytän kyllä 23 tossa hetken kuluttuu...Mulla on 9 ihanaa sisarusta ja 2ihanaa kummilasta!Mä voin joskus toisten kertoo noista sisaruksista lisää.Mulla on lemmikkinä Afrikkalainen kääpiösilli neiti Toffee.Toffee on3vuotais,täytti sen 3vuotta tossa vuoden alussa ( 6.1 ).

 

 

 Mä löysin ihanan miehen rinnalleni netistä,hetki me siinä jutteltiin vaan ja niin pois päin,sitten me alettiin syyyskuun 25päivä vuonna 2005 seurustelemaan,oltiin oltu joku vähän päälle puolisen vuotta yhdessä kun muutin Nokialle,mihin Juhakin oli muuttanut Tampereelta porukoidensa kanssa.Mentiin kihloihin 4.1.2008,joka sattuu myös olemaan äitini syntymäpäivä,tarkoitus oli mennä kihloihin ennen kuin juha meni inttiin.
Naimisiin asti me ei olla ainakaan veilä päästy,mutta eiköhän sekin asia tässä voi veilä muuttua :) mistä sitä mienaan koskaan teitää mitä tapahtuu.. :) 

Mutta joo...Nyt riittää höpinät!
Ehkä sitten seuraavan kerran kirjoittaa "ihmisten" aikoihin! :)