Että sellainen päivä tänäään!!voi että kun oli kirieinen päivä töissä!!Meni ruokaa niin pirusti!Ja sain seistä tunnin ajan jalat ristissä,kun oli niin hirvee pissa hätä :D Oli meinaan hiukan kiire tänään...

Ja kun töistä pääsi,niin kävin Hannan kanssa abc:llä,sitten tulin kotiin siinä josksu 11 aikaan...Kotiin kun pääsin niin en oo kyl tehnyt yhtään mitään järkevää!Asitanpesukoneeseen mä täytin kyllä...Mut eipä sitäkään päälle enään tänään pistettä,huomenan vasta.

Mullakin on kuulemam kierroksia nyt liikaa :D Juha tuli tohon Ladan keirrosluku mittarin kanssa säätämään,se haluaa koneelle taas...Se laittoi koneen just päälle kun tulin kotiin ja on istunnut ittte tunnin tässä koneella ja kun mää kitisin,että määklin haluun koneelle se päästi mut...Niin ja nyt se sano;että ei hän tuukaan koneelle!!Siis voi hyvänen aika noiden miesten kanssa :D Ota nyt niistäkni selkoo sitten ;) 
 

Juhakaan ei musitannut mua mitenkään naistenpäivänä :( No enpä mä oikeastaan kyllä ees odottanut,että se muistasi mitenkään :) Se riittää mulel kun se musitaa mua mun synttäreillä,meidän vuosipäivänä ja jouluna :) 
Jotenkin tuntuu nyt siltä,että tääkin kirjoitus ajauttui taas väärilel raiteille :D Ehkä nyt on siis syyttä lopettaa,ja painua nukkumaaan...Huomennakin pitäisi mennä herätä aikaisin,jos sitä vaikak ehtisikin tekeen jotain taas ennen töihin menoa :)

Palaan asiaan viimeistään huomenna asiaan taas illalla!! :)

Tai no niin...Kellokin on jo näköjään jo noin paljon :D Eli palaan asiaan veilä tänään myöhemmin! ;)

MYÖHÄISTÄ MUTTA SILTI EDELLEEN:
IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKKILLE IHANILLE NAISILLE!! <3 <3